czwartek, 20 stycznia 2011

stos, tym razem czwartkowy :)

Więcej stosów niż przeczytanych książek... ale ostatnio czuję lekki przesyt i trochę ograniczyłam lekturę. Od dwóch dni próbuję skończyć "Sercątko" Herty Muller, ale jest to niezwykle trudna książka, która wymaga całkowitego skupienia i niestety warunków ku temu nie mam :) Na domiar złego dostałam zapalenia krtani (chyba) jak co roku :)
Dlatego zamiast recenzji jest stos :)



Janusz Głowacki "Good night, Dżerzi"
Małgorzata Gutowska -Adamczyk "Mariola, moje krople..."

Te dwie książeczki otrzymałam od wydawnictwa Świat Książki

Attica Locke "Czarna woda"
Zoe Fishman "Kwestia równowagi"

Te z kolei od wydawnictwa Prószyński i s-ka :)

Haruki Murakami "Tańcz, tańcz, tańcz"
Tu chciałam podziękować miłemu "Panu" księgarzowi za zniżkę ;)

Marek Krajewski "Widma w mieście Breslau"
no cóż... Biedronka była po drodze ;P

24 komentarze:

  1. Świetny stosik - ja w szczególności przeczytałabym te książki z Prószyńskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. noi jaki łady widok ;) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)
    widziałam w Biedronce tę książkę :D
    ciakawa jestem 'Good night, Dżerzi' i oczywiście Harukiego :)

    dużo od wydawnictw, ja nie wiem co wy robicie że tyle dostajecie :D ale super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosy dobre na wszystko:D Chcę "Mariolę..."!!!:/:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, zazdroszczę "Good night..." i "Mariola..." ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadły mi w oko szczególnie te książki z Prószyńskiego ;) choroby nie zazdroszczę i życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cuda od Prószyńskiego są i u mnie :D. Panią Gutowską chętnie bym przeczytała. Tak chyba od wczoraj xD. Czytaj szybko i daj mi recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stosik, ja się w tym roku ich wystrzegam, bo w ubiegłym roku nakupowałam i tyle do tej pory nieprzeczytanych mam na regałach, że aż mi wstyd;) Miłego czytania!! czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę dwóch pozycji, lecąc od góry 2 i 3. :)
    Piękny stos. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ty też tak masz, że ledwo dodasz stosik, a już zbiera Ci się kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooooo ;] kocham nowe stosiki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na "Kwestię równowagi" również czekam, a i Murakamiego chętnie bym przeczytała. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje życzyć smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stosik, niecierpliwie czekam na recenzje, a Tobie przyjemnej lektury i zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. do mnie właśnie dziś dotarły "Mariola moje krople" i szalenie się cieszę, a o Biedronkę też zahaczyłam:) super:) Prószyńskiego zazdroszczę po cichutku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Połowę tego cudnego stosu w myślach już Ci podkradłam ;)
    Gratuluję i życzę zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Czytałaś już Krajewskiego? Ja poluję na niego w bibliotece... na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. OHO! Krajewski w Biedronie! Jutro po niego pylam:) Czarną Wodę bym w sumie sobie poczytał a Mariolę właśnie zacząłem i jest bardzo dobrze jak na razie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem "Kwestii równowagi" :).

    OdpowiedzUsuń

Baner