piątek, 20 września 2013

Nowości książkowe i muzyczne

Muzycznie:
Skubas "Wilczełyko"
Imany "The shape of a broken heart"
Zaz

Książkowo:
Mirek i Magda Osip-Pokrywka "Polskie ślady na Ukrainie"
Marek Pernal "Praga. Miasto magiczne"
"Indie i Nepal"
Paulina Wnuk "Kuchnia filmowa"
Pamela Keagh "Jackie czy Marilyn? Ponadczasowe lekcje stylu"

"Indie i Nepal" są prezentem urodzinowym, pozostałe książki to egzemplarze recenzenckie. Szczególnie cieszy mnie pięknie wydana pozycja wydawnictwa BOSZ o Ukrainie, zwłaszcza że niebawem wybieram się do Lwowa. Podoba mi się też bardzo ładnie wydana "Kuchnia filmowa" Pauliny Wnuk, autorki bloga http://www.frommovietothekitchen.pl/.





17 komentarzy:

  1. Aj, Zaz, moja ulubiona. Nie wytrzymałam i kupiłam zaraz po premierze. Widzę że to jakaś nowa edycja, bo moja okładka wygląda inaczej. "Indie i Nepal" sama bym sobie zafundowała. "Kuchnia filmowa"? Intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edycja specjalna, z płytą dvd. Ostatnio w promocji w internetowym empiku za 19,9 zł.

      Usuń
    2. Toż to aż grzech nie skorzystać! Gdybym nie miała normalnej edycji, na pewno bym sobie zakupiła. Nie jestem fanką kolekcjonowania wszystkich edycji.

      Usuń
  2. Ooo i płyty na stosiku się znalazły- rzadki widok na blogach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dla siebie nie znalazłam. Muszę przyznać, że ostatnio mam jasno skonkretyzowane upodobania pod każdym względem.
    Coolturalny-tygodnik.blogspot.com Nowości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Zaz i Kuchni Filmowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kuchnia filmowa" bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia filmowa muszę mieć tą książkę, a ZAZ uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posłuchałabym ZAZ i Imany, a do poczytania podkradłabym Pamelę Keagh "Jackie czy Marilyn?" :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zazdroszczę "Kuchni filmowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę podobna muzyka u nas na tapecie - i Zaz, i Imany... :)
    No i nie zabłysnę oryginalnością - "Kuchnia filmowa" to moje marzenie. Byłoby nawet, gdyby w środku znalazł się jedynie przepis na lembasy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię Zaz, a książki chętnie bym Ci porwała:) Najbardziej jestem ciekawa "Kuchni filmowej":)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie podróżuję z Pernalem po Pradze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Kuchnię filmową" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta "Kuchnia filmowa" mnie - i, jak widzę, nie tylko mnie - zaintrygowała. ;)

    OdpowiedzUsuń

Baner