poniedziałek, 4 marca 2013

Stos + wyjaśnienie

Dawno mnie tutaj nie było i jeszcze trochę czasu minie zanim wrócę na dobre. Praca pochłania cały mój czas i aż mi się serce z żalu ściska, że nie mam go na czytanie, a tym bardziej pisanie o książkach... Mam jednak nadzieję, że już niebawem moja sytuacja się unormuje i znowu będę mogła dzielić się z Wami wrażeniami z lektur.

A tymczasem zostawiam Was ze stosem, który mi się przez ostatnie miesiące uzbierał...


Pozdrawiam! :)

Ps. Czy Wy też czujecie już wiosnę w powietrzu? :)

23 komentarze:

  1. Ja czuję!
    Marzę już o zrzuceniu zimowej kurtki.
    A to słońce, które tak pięknie świeci od soboty daje mi nadzieję, że już niedługo zakwitną kwiaty i będzie cieplutko.

    Ze stosiku najbardziej jestem ciekawa "500 polskich książek, które warto w życiu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam , ąż wrócisz na dobre i znów zaprezentujesz recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że teraz wszyscy mają "Lidkę" Katarzyny Michalak. Czemu mnie to nie dziwi???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To długo wyczekiwana przez wiele osób nowość :)

      Usuń
  4. "Anię z Zielonego Wzgórza" chętnie bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czujemy wiosnę w powietrzu:) Ciekawa jestem tych 500 książek, jakież to tytuły tam się znalazły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały stos! "Anię.." bym Ci podebrała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny stosik :)
    a brak czasu doskonale rozumiem
    życzę Ci, aby udawało się jednak wygospodarować trochę wolnego czasu na lekturę książek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos, pierwsze dwie sama już mam na swojej półce :)
    Oby wszystko się poukładało tak jak chcesz i czasu na czytanie przede wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam doskonale ten ból, gdy praca nie pozwala na pełne oddawanie się swoim pasjom. Mi praktycznie pół roku zajęło nauczenie się tego, jak łączyć życie zawodowe z czytaniem i recenzowaniem. Mam nadzieję, że Tobie uda się szybciej znaleźć złoty środek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szczerze mówiąc mam już dość zimy - działa na mnie jakoś depresyjnie, dlatego wszelkie mocniejsze promienie słońca witam z ulgą i radością :)

    Ostatnio mam jakąś dziwną chęć powrotu do Ani z Zielonego Wzgórza - czytałam ją bardzo dawno, ale miło byłoby do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wróciłaś. Z niepokojem zerkałam na Twojego bloga, gdzie nie pojawiały się nowe posty. Mam nadzieję, że znajdziesz czas na czytanie i pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny stos :) jestem ciekawa jakie tytuły są wymienione w tych 500 książek :) co do pracy to doskonale wiem jak się czujesz, sama też ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie, ale w końcu nie ilość się liczy a jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stosik!
    Życzę miło spędzonego czasu z lekturkami ; )

    Pozdrawiam,
    Iwi (http://blask-ksiazek.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos. Czeka Cię naprawdę przyjemny czas:). Widzę, że w planach masz przeczytanie ,,Ani z Zielonego Wzgórza", którą ja przeczytałam już co najmniej kilka razy, i którą kilka minut temu opisałam na blogu:-). Ja już od jakiegoś czasu szykuję się na Ostałowską, ale cały czas coś stoi mi na przeszkodzie (zazwyczaj brak czasu).
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przeczytała "500 książek...".

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam ;) Od niedawna przeglądam Pani bloga i muszę przyznać, że jestem bardzo wdzięczna. Dzięki Pani poznałam książki o których nie miałam zielonego pojęcia. Ostatnio miałam taki czas, że totalnie nic nie chciało mi się czytać. Na półce leżała 'Gra anioła' Zafona, ale niestety utknęłam w połowie. Aktualnie czytam coś innego a dzięki Pani wybór kolejnej książki będzie trudniejszy, gdyż przypadło mi zbyt wiele do gustu ;) Jednak bardzo mi się to podoba. Jestem dość młoda ( niedługo 18 lat ) więc mam dużo czasu by przeczytać chociaż połowę tego co stąd 'nazbierałam' ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć! Wiosny jeszcze nie czuję, za oknem jest zimno i szaro, a ja siedzę w domu na L4. Jednak szukam plusów tej sytuacji ; mój stos powoli się zmniejsza ; - ) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopiero zaczynam swoją przygodę z recenzjami książek, więc serdecznie zapraszam na: http://word-is-infinite.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosny niestety nie czuję. Śnieg za oknem przez cały czas. Co do książek, to mam chyba z 50 w planach, a tak mało czasu. Czytam głównie fantastykę.
    Zapraszam na swojego bloga:
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosik naprawdę ciekawy, parę książek bym podebrała. A wiosnę niestety czuję... Za oknem co prawda śnieg ale paradoksalnie mój nos alergika mówi mi że to już wiosna, zwariować można ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mnie ostatnio duże wrażenie wywarła książka " Piąta fala pożądania" M.Nowickiej.
    Jest to powieść erotyczna, która bardzo obrazowo opisuje relacje seksualne między ludźmi. Zdecydowanie wpływa na każdy zmysł i pobudza wyobraźnie, do takiego stopnia, że można ją przeczytać jednym tchem. Doskonała dla osób pragnących dowiedzieć się co nieco o sprawach intymności seksualnej,a zwłaszcza dla ludzi w wieku dorastania, których ta książką zdecydowanie zaintryguje i zaciekawi.
    Gorąco Polecam:
    http://org-aport.com/book19783562.php

    pozdrawiam : natalia977

    OdpowiedzUsuń

Baner