sobota, 27 sierpnia 2011

stosikowa sobota (3)

Tym razem (prawie) nic nie kupiłam... :D Jestem na odwyku... mam nadzieję, że wytrzymam... nie kupiłam już książki od... 3 dni :P


1. Philip Huff "Dni trawy"
2. Suketu Metha "Bombaj maximum city"
3. Gabriel Michalik "Hamlet w stanie spoczynku"

te trzy książki od portalu Granice.pl

4. Adam Ziemianin "Notesik amerykański"
5. Wiesława Kwinto - Koczan "Zawrócić"

Prezenty od taty, miłośnika poezji :)

6. Agnieszka Szygenda "Kupię rękę" - wymiana

7. Colette "Małżeństwo Klaudyny" - od wydawnictwa WAB (recenzja)

8. Rafał Tomański "Tatami kontra krzesła" - zakup na allegro - o książce pisałam już dość dawno temu (KLIK), niestety miałam pożyczony egzemplarz. Jako, że jest świetna, postanowiłam kupić własny :)

24 komentarze:

  1. Z tej listy nie czytałem niczego i coraz bardziej widzę jak jestem ubogi w to, co czytam :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Książek nie kupuję już od pół roku i nadal twardo się trzymam. Głównie to ze względów finansowych, ale także z zawalenia książki recenzyjnymi, które stale przychodzą.

    Zazdroszczę tego "Bombaju", bo kusi ta cegiełka, oj kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek się bardzo przyzwyczaja do kupowania i nabywania inną drogą książek. Ja też tak mam, że gdy dłuższy czas u mnie trwa posucha czuje się jak na odwyku :-)
    Pozdrawiam fajny, ciekawy stosik.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam nic z Twojego stosiku, tym bardziej jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje:)
    Baardzo ciekawy stosik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik ;). Żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, więc będę czekać na recenzje ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. "Kupię rękę" swego czasu wygrałam i ciągle stoi na półce, nie umiem się do niej przemóc. Tym bardziej jestem ciekawa recenzji:)

    PS ciekawe ile wytrzymasz na odwyku - ja nigdy nie daję rady:D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bombaj" WOW - nie mam pojecia o czym jest ta ksiazka, ale wielkosciowo i grzebietowo juz mi sie podoba! Wzielabym ją w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam odwyk i ech, nie jest lekko ;) Możemy się w tym wspierać razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos! Szczególnie zainteresował mnie "Bombaj". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stosik!
    Klaudynę czytałam, poza tym, nie znam żadnej książki:)
    Ja nadal ćwiczę swoją silną wolę i nowych zakupów książkowych u mnie brak, ale coś czuję, że to już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabieram "Bombaj" i nie oddaję :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie same odczucia jak pisanyinaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, fajnie :) Moja znajoma Klaudyna by się zdziwiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnusttwo fajnych książek. Czekam na recenzje ^,^
    Pozdrawiam!v

    OdpowiedzUsuń
  16. O, zazdroszczę taty, który lubi poezję ;) Świetny stos, sama mam ochotę na "Bombaj...". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym "Hamletem...":)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa Klaudyny, duzo słyszałam, niestety nie czytałam.. pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Musisz być niezłym "nałogowcem",ale chyba Twój nałóg jest dziedziczny.Oby tak dalej i czekam na recenzje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. A i kiedy masz czas to wszystko czytać? Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem pod wrażeniem, ale zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że mój tomik "ZAWRÓCIĆ" nzalazł się na stosiku. Brawa dla Taty, który obdarowuje poezją. Czyżby wracały czasy, kiedy było to w pięknym zwyczaju? Pozdrawiam serdecznie.
    Wiesława Kwinto-Koczan (WUKA)
    www.wukowiersze.pl

    OdpowiedzUsuń

Baner