piątek, 15 lipca 2011

Stos...

Dla mnie nie ma już chyba ratunku :)

  1. Pieter Aspe „Kwadrat zemsty” – od portalu sztukater
  2. Jacek Pałkiewicz „Syberia” – zakup na allegro. Marzy mi się cała seria Poznaj Świat J
  3. Arkady Fiedler „Madagaskar” – 9 zł w antykwariacie Vivarium!!
  4. 4. Stefan Chwin „Panna Ferbelin” – zakup pod wpływem impulsu i ceny – 15 zł w Matrasie
  5. Katarzyna Berenika Miszczuk „Ja Diablica” – ksiązka która mam w planie przeznaczyć na konkurs… już wkrótce :)
  6. Krystyna Kofta „Fausta” – 3 zł w Merlinie
  7. Delphine de Vigan „Ukryte godziny” – Także w Merlinie za 3 zł
  8. Astrid Lindgren ’Dzielna Kajsa’, ‘Bracia Lwie serce’, ‘Nils Paluszek’ – zakup na Targu z książkami
  9. Józef Ignacy Kraszewski „Wilczek i Wilczkowi” „Sąsiedzi” – Antykwariat Vivarium… 3 zł
  10. Ryszard Kapuściński „Dałem głos ubogim” – promocja w znaku – 9,9
  11. Nowacka, Ziątek „Ryszard Kapuściński. Biografia pisarza” – Znak – 9,9
  12. Bohumil Hrabal „Auteczko” – już od dawna chcę przeczytać coś tego autora, więc padło na tę książkę
  13. Jaroslav Hasek „Losy dobrego żołnierza Szwejka czasu wojny światowej” – Znak 19,9
  14. Fodor Dostojewski „Biesy” – Znak 19,9
  15. Prudel, Parnell „Saint-Exupery ostatnia tajemnica” – Znak 9,9
  16. Antonina Kozłowska „Trzy połówki jabłka” – Znak 9,9
  17. Zadie Smith „Łowca autografów” – wymiana na targu
  18. Zadie Smith „Białe Zęby” – do recenzji od wyd. Znak
  19. Jo Nesbo „Pierwszy śnieg” – kolejna wymiana na Targu
  20. Rabih Alameddine „Hakawati mistrz opowieści” – Znak 9,9
  21. Gawęda, Tyszecki „Magia Azji” – Od portalu Sztukater
  22. Paweł Beręsewicz „Warszawa Spacery z Ciumkami”
  23. Stadtmuller, Chachulska „Zakopane i okolice” – obydwie książki od Sztukatera
I trzy książki, które zapomniałam dorzucić przy poprzednim zdjęciu:

1. Biblio Dziennikarstwa - 29,9 Znak
2. Charlaine Harris "Czyste intencje" - do recenzji od wyd. Znak
3. Marie-Angel Carre "Kanalie też mają dusze" - wygrana w konkursie

38 komentarzy:

  1. W O W! Iza szalejesz! Niedawno był sto, teraz znów ;-) Tak się zastanawiam, czy Ty masz jeszcze miejsce w domu na te wszystkie książki? A tak poważnie, to kilku pozycji szczerze zazdroszczę, a kilka... mam już za sobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój stos powalił mnie na kolana - pozytywnie :)Moje maluszki przy nim giną - zapraszam do siebie http://markietanka-mojeksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ach piękny! Zadie Smith prezentuje się cudnie, "Fausta" Ci się spodoba a Dostojewskiego to zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujący!:) Muszę koniecznie zajrzeć do Merlina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cię kręcę! :) PIEKNY WIdOK :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosy:)
    Kupujesz w bytomskim vivarium?
    Jeżeli tak,to ja też przepuszczam tam pół wypłaty:P:P

    OdpowiedzUsuń
  7. o Boziu! Ale super stos! A gdzież to w Merlinie jest Kofta po 3 zł!? Czy to jakaś stara promocja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Stos niesamowity! Zazdroszczę w szczególności Biblii dziennikarstwa, Syberii i Zadie Smith! Miłego zaczytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo ciekawa, gdzie Ty te wszystkie książki później ustawiasz :D. Gratuluję stosiku i z niecierpliwością czekam na "Ja, Diablica". Uwielbiam tę książkę i fajnie, że dajesz ją na konkurs, może mi się poszczęści :). Życzę dużo czasu na czytanie ;p.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i dobrze, że to nie tylko ja mam takie stosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och, te Twoje stosiska, aż miło popatrzeć i pozytywnie pozazdrościć... chociaż dzięki Tobie już pstrykam na merlin, może nie wszystko wysprzedali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadie Smith, robi się ostatnio bardzo popularna, przez co coraz mocniej mnie intryguje. Mam nadzieję, że niebawem będziesz o niej pisać, bo bardzo jestem ciekawa, co też kryje się za tym nazwiskiem.

    A cena 'Biblii' mnie powaliła - chyba będę musiała wydusić skądś pieniądze, skoro cena spadła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zbiory! Te przeceny kuszą i kuszą... a "Diablicę" chciałabym przeczytać. Hakawati - czeka w kolejce. Zadie Smith czytałam, może być.
    Vivarium chyba coraz popularniejszy, no ale skoro takie ceny! Raj dla moli książkowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula - pamiętałam Twoją recenzję, dlatego zamówiłam ;)
    Izuś - w bytomskim ;)
    sardegna - była promocja, przy zamówieniu 10 ksiązek, każda za 3 zł

    OdpowiedzUsuń
  15. Stos cudo:) Kilka pozycji naprawdę rewelacyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę... Ile tego ! ^^ Miłej lekturki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo świetnych książek :) Milej lektury

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle, ja poprosiłem o "Biblię dziennikarstwa". Chyba po mojej negatywnej opinie na temat "liczb Charona" nie chcą ze mną współpracować, ale ja mam czyste sumienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O maaatko!!! Gratuluję stosu i zazdroszczę większości pozycji:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. 2...3... i reszta serii w tle na drugim zdjęciu! no nie mogę, płonę z zazdrości...
    aa wyłączam bloga! foch!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaszalałaś!
    Ale warto było ;)
    Ja również czekam na swoje świeże nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko, mój by mnie chyba zlinczował gdybym tyle książek kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. O Isabelle! Astrid Lindgren! Cudowne!

    I Szwejk :) i wiele wiele innych :)

    A na konkurs będę czekać, bo nie wiem, czy warto kupować, ale przeczytać bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaniemówiłam. ;-) Piękny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  25. ohohooh... WOW. Pozazdrościć.. serio :) Miłego czytania i owocnego recenzowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a Ty znowu?!? to już jest choroba :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak nic nie ma ratunku, ale się nie przejmuj, nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To Ty mi wykupiłaś "Faustę" i "Ja, diablica"! Foch! Szczególnie za "Faustę" foch niezmierny! :P:P:P

    Miałam w koszyku, a za chwilę jej nie było. No cóż, bywa i tak! A "Ja, diablica" została nawet zamówiona, ale okazało się, że Merlin przysłał informację "nie ma już" :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudny stos! Podkradłabym co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak widzę takie stosy to jednak uświadamiam sobie, że może ze mną nie jest najgorzej... :D Żartuję, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe tytuły, a jeszcze wspanialsze ceny :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  32. stos powalający :) kilka książek chętnie bym przygarnęła, przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Duuuuużo tego. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa recenzji (i konkursu)"Ja diablicy". Porównam sobie z moją opinią (nie zdradzę, jaką). A stosik... ambitny, nie powiem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie bym ci coś odebrała i nie koniecznie z twoją zgodą. ;) Miłego czytania.

    Ps. Z niecierpliwością czekam na recenzję "Biesy" (o ile będzie). Tytuł, a raczej nazwisko autora prezentuje się nad wyraz interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  36. Maniaczka :)
    Ale sympatyczna to mania i ją rozumiem.

    OdpowiedzUsuń

Baner