sobota, 3 września 2011

stosikowa sobota (4)

Pewnie da się zauważyć, że nie czytam. A właściwie czytam, ale mniej więcej w połowie porzucam książkę i sięgam po następną... i tak od jakiegoś czasu. A jak już uda mi się przeczytać, to nie mam siły i ochoty pisać... Chyba jakieś przemęczenie, potrzebuję małej przerwy od blogowania i pisania :)

Ale zakupów jakoś nie potrafię zaniechać (chociaż i one nie cieszą mnie tak jak kiedyś?). Prezentuje więc stosik z tego tygodnia:

1. Joanna Onoszko "Sekretne życie motyli"
2. Martyna Wojciechowska "Zapiski (pod)różne
3. Colin Thubron "Po Syberii"
4. Jerzy Opoka "Białe słonie"
Te cztery pozycje zakupiłam w empiku. Pierwsza bardzo mnie zainteresowała z racji zamieszania jakie powstało wokół jej wydania.
"Po Syberii" chciałam mieć od chwili, kiedy zobaczyłam w zapowiedziach, czuję że się nie zawiodę! Z kolei "Białe słonie" przejrzałam i trochę żałuję zakupu. Dużo zdjęć, treści niewiele, ale mam nadzieję, że w tym przypadku rozczaruję się pozytywnie! Martyna jakoś tak przez przypadek trafiła do zakupowego koszyka :)

5. Grażyna Plebanek "Nielegalne związki" - upolowana w antykwariacie
6. Astrid Lindgren "Samuel August z Sevedstorp i Hanna z Hult" - nie słyszałam nigdy o tej książce Lindgren, wpadła mi w oko u Lirael
7. Gilles Leroy "Alabama Song" - książka zakupiona z powodu wyzwania francuskiego
8. Michael Koryta "Tajemnica rzeki Lost River"
9. Scarlett Thomas "Koniec Pana Y"
Dwie ostatnie książki to prezent od Kingi :*

A na koniec moja mini kolekcja, którą mam nadzieję systematycznie powiększać. Marzy mi się cała biblioteczka Poznaj Świat :)

Najgorsze jest to... że skończyło mi się miejsce na półkach. Nie mam już gdzie upychać książek! Tak więc zakupów chyba również zaniecham. Tylko absolutne minimum :) (i tak wszyscy wiemy jak się skończy to "minimum" ;P)


.....................................................................................................................
Przy okazji... Sztukater poszukuje redaktorów!


23 komentarze:

  1. Astrid Lindgren "Samuel August z Sevedstorp i Hanna z Hult" - też mi wpadła w oko u Lirael!

    Śliczny stos, "Sekretne życie motyli" mnie bardzo ciekawi.

    A z tym brakiem miejsca na półkach to mam taki sam problem.

    Jeszcze muszę napisać przy okazji, że ślicznie u Ciebie - wspaniały jest ten granat, magiczny, nagłówek - boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko córko! 'Nielegalne związki' Plebanek!!! #chcęto, ale masz cudeńka w tym stosiku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie wyznaczyłam odwyk zakupowy, choć lekko nie jest, nie ma co. Ale za moment spałabym już chyba na książkach i trzymała je nawet na balkonie ;) A i tak bardzo zazdroszczę tak sympatycznych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocny stosik!
    Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę tak pięknej biblioteczki z serii 'Poznaj świat':)
    Kilka książek czytałam, Cejrowskiego, Kingę, a Samsara stoi na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się swoja własna biblioteczka :) ... zazdroszczę tylu pięknych tytułów :) ja też uwielbiam kupować ksiażki hehe jestem maniaczką/:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez sie marzy wlasna biblioteczka.Moze niedlugo zrealizuje to marzenie-przeprowadzam sie do wlasnego mieszkanka i z pewnoscia wygospodaruje kacik na ksiazki:)

    Stosik bardzo smakowity.Zwlaszcza 'Nielegalne zwiazki'.Bardzo chce ja przeczytac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos ;)
    Chyba naprawdę musisz iść na mały odwyk skoro nie masz już gdzie układać książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję stosiku. Zazdroszczę książki Martyny Wojciechowskiej <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  9. "Sekretne życie motyli" już przeczytałam - spodziewałam się większych emocji, ale warto dowiedzieć się skąd to całe zamieszanie ;).

    Ja z kolei teraz mam taki czas, że owszem czytam, ale pisać w ogóle nie mam ochoty :/.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę się zapisać w kolejkę do książki o Syberii?;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny stosik:) Czekam na recenzje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny stos :) Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miły stosik:) Martynę sama też ostatnio nabyłam.

    Co do tej kolekcji "Poznaj Świat" - strasznie zazdroszczę. Na mojej półce gości się tylko Cejrowski (mieści się po zakupieniu nowych półek w tamtym miesiącu;p), ale marzy mi się cała seria. Od czegoś jednak trzeba zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ty masz piękne i ciekawe książki. Skubnęłabym parę do swojej biblioteczki he he.
    Pozdrawiam i miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik jak zwykle bardzo ładny :) Widzę, że posiadasz sporą kolekcję z Poznaj Świat. Ja też mam już kilka z tych książek. Resztę chętnie bym Ci podebrała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze można dokupić kolejne półki, albo czytnik :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się miejsce skończyło i zbieram się do kupna nowej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Izuś :):) Dokupisz regał i po sprawie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne stosy! Ja też mam Martynę, ale za to zazdroszczę Ci tych pięknych podróżniczych książek - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny stosik :) Syberii ogromnie jestem ciekawa.
    A co do braku miejsca - osiągnęłam ten stan, kiedy naprawdę nie mam już gdzie upychać książek. I też myślę co by tu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne nabytki
    A Biblioteczka z serii Poznaj Świat miła dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Baner