piątek, 26 sierpnia 2011

Informacja o Book-Change


Niestety nie mogę uczestniczyć, ale popieram i Was zachęcam, bo inicjatywa zacna :)!

Oto informacje od organizatorek:


Book-Change to inicjatywa polegająca na darmowej wymianie książek, magazynów, komiksów i innych nadających się do czytania rzeczy (wyjątkiem są podręczniki szkolne i studenckie).
Panuje zasada 1:1 , czyli tyle ile się książek przyniesie, tyle też można wynieść.
Oprócz samej wymiany organizatorki zapewniają jeszcze:
- konkursy z nagrodami
- losowanie nagród
- projekcję wykładu z kreatywnego pisania (dla chętnych, po samej wymianie)
- mini-wykłady o winie zapewniane przez naszego gospodarza - Encantado

Kiedy: 5 września 2011, godz. 18:00
Gdzie: Poznań, Encantado, ul. Szewska 7

Trzeba przynieść minimum 1 książkę - wstęp jest bezpłatny.

Partnerami wydarzenia są: magazyn Take Me, Poznań I love you, MM Poznań, portal Lubimyczytac.pl, portal Wydaje.pl oraz portal Bookopen.pl :)

Kolejne spotkanie planowane jest na połowę października i odbędzie się we Wrocławiu :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna inicjatywna szkoda tylko, że do Poznania mam 200 km;/

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie tak jak i ja mam mega daleko do poznania

    OdpowiedzUsuń
  3. O! We Wrocławiu jak będzie to z chęcią się wybiorę :D Dziękuję za informację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja 5 września będę w Sopocie, wiec nici z tego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mieszkam na północnym-wschodzie. Bardzo N-E. ;/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, już się nie mogę doczekać spotkania we Wrocławiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, z Łodzi mam sporo do Poznania :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że do Poznania mam daleko, bo bym chętnie się na takie coś wybrała... ;/

    OdpowiedzUsuń

Baner