piątek, 29 lipca 2011

Pochwalę się... a co ;)


Że za dużo kupuję, to już chyba wie każdy ;)
Przedstawiam najnowsze nabytki...

od góry:
1. Hanka Ordonówna "Tułacze dzieci" - allegro
2. Krzysztof Varga "Gulasz z turula" - allegro
3. Valerij Paniuszkin "Dwanaścioro niepokornych" - od księgarni matras
4. Rosie Swale Pope "Mała wielka podróż" - wymiana
5. Halina Karolec - Bujakowska - wymiana
6. Sherry Jones "Klejnot Medyny"
7. Tony Halik "180 000 kilometrów przygody"
8. Robb Maciąg "Rowerem w stronę Indii" - zakupiona u autora z dedykacją :)
9. Virginia Woolf "Flush" - allegro
10. Daiusz Rosiak "Żar" - allegro
11. Marek Tomalik "Australia" - allegro
12. Marek Krajewski "Liczby Charona" - od wydawnictwa Znak
13. Szymon Hołownia "Ludzie na walizkach. Nowe historie" - j.w.
14. Andrzej Franaszek "Miłosz. Biografia" - j.w.
15. Camilla Lackberg "Syrenka" - wymiana
16. Lucie Di Angeli-Ilovan "Żniwo gniewu" - zakupiona w Matrasie pod wpływem pozytywnych recenzji.

38 komentarzy:

  1. Łał, ładny stos :D Miłego czytania życze :D

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko!!!:D "Miłosz" imponujący!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak ja Ci zazdroszczę "Flusha"!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne stosisko :) Widzę, że coraz bardziej wkręcasz się w podróżnicze :)
    Tej z autografem zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszą oko :) Piękny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznot! Stos, którego zazdroszczę i który budzi mój podziw! Pięknie :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosisko! Ehh mam nadzieję, że u mnie kiedyś nastanie taki rajski czas finansowy, że będę mogła sobie pozwolić na takie stosiki. Chociaż raz na jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniasty :) ale będziesz miała teraz dylemat, bo od czego by zacząć czytanie

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Super :) tylko pozazdrościć takich zakupów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja mogę się zapisać do pożyczenia "Mój chłopiec..."? :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja ci zazdroszczę biografii Miłosza - jeden z moich ulubionych poetów.

    Pozdrawiam,
    Darcy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooooo kurcze ;D Ale wielki ^^ Miłej lektury ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy czasem coś sprzedajesz? Bo dziwi mnie, że jeszcze jest miejsce dla Ciebie w domu pełnym książek :) Jestem ciekawa nowego "Maciąga" - podróżniczą kocham!
    Poczytajka

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami sprzedaję i się wymieniam ;) Ale przyznaję... nie mam już gdzie tego wszystkiego trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow zazdroszczę :) tyle czytania =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, piękne stosisko! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że to wakacyjny stosik, tyle pozycji o podróżach :) Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ktrya - brak urlopu rekompensuję sobie podróżniczymi lekturami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Australia i powieść Camilli Lackberg... miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ta na samej górze mnie zainteresowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. < zasłania oczy >

    ja nic nie widzę, widzi ktoś tu jakiś stos?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pękłam z zazdrości! ;P
    Wspaniały stos!

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponujący stos! Po którą pierwszą sięgniesz, już wiesz, czy to będzie impuls? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny stos, jak zwykle zresztą :) najbardziej zazdroszczę Halika :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe w ile dni Miłosza przeczytasz? ;) I jak się go czyta? ) Powodzenia i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. ten jest chyba najpiękniejszy!!
    od dołu- Żniwo gniewu - czytaj, polecaj też kupię!
    Syrenka do kolekcji :)
    Hołowni- zazdroszczę
    Australia Tomalika- rewelacyjna
    Żar- czekam na recenzję!
    R.B. Też mam :*
    Halika - zazdroszczę!
    Klejnot Medyny- rewelacyjna :)
    Czyli stos rewelacyjno - interesujący!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Imponujący stosik :) Byłam ostatnio w muzeum Halika i z ogromną chęcią przeczytałabym książkę, którą tutaj prezentujesz ;> Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosik wygląda cudownie, ale aż się zdziwiłam - nie ma w nim nic, co by mnie interesowało. Przynajmniej sądząc po tytule i grzbiecie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnóstwo w twoim stosiku książek, które sama chciałabym przeczytać, no zazdroszczę ci ich jak nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prze-pię-kny! A jak cieszy oko:) Zazdroszczę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem Australii ;)

    Pozostaje mi czasu na czytanie życzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tych książek czytałem "Flusha" Virginii Woolf - krótka, sympatyczna historyjka.

    Liczę na Twoją opinię o biografii Miłosza, jeśli przez nią przebrniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja właśnie czytam biografię Miłosza. Z początku patrzyłam na nią trochę niepewnie - nie chodzi o samą grubość książki, lecz o to, że ja jakoś za poezją nie przepadam, nie wiedziałam jak ta biografia jest napisana i czy czasem nie ma w niej tej poezji "za dużo" (oczywiście w odniesieniu do moich gustów). Ale powiem Ci, że czyta się bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, Maciąga czytałam "Rowerem przez Chiny", będę wypatrywać recenzji o Indiach.

    OdpowiedzUsuń

Baner