piątek, 22 lipca 2011

One Lovely Blog Award


Dziękuję wszystkim za nominacje do zabawy. Otrzymałam ich... dużo ;)

Susie
hadzia
ktrye
Karolina
Papryczka
toska82
Smerfetka
Anna
Paula
..dr kohoutek
Sil
zaczytana-w-chmurach
Agnieszka

uff... mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam :D

Zasady gry:
- Na swoim blogu stwórz notkę o nominacji, podając przy tym link do osoby, która Cię nominowała.
- Napisz o sobie siedem rzeczy, których odwiedzający bloga jeszcze nie wiedzieli.
- Nominuj szesnaście innych osób (nie można jednak nominować osoby, która Ciebie nominowała),
- Zostaw na ich blogach komentarz, dzięki któremu dowiedzą się o nagrodzie i nominacji.


Jako że widziałam, że większość osób już nominację otrzymała, nie będę typowała 16... i tak pewnie miałabym problem... ;)

Teraz troszkę o mnie:

1. Jestem miłośniczką bardzo mocnej herbaty, z reguły parzę ją z dwóch, albo nawet trzech torebek.

2. Nie znoszę papierosów! wyczuwam nawet sąsiadów dwa piętra niżej :D

3. 1/3 wypłaty przeznaczam na książki (ale to chyba wiedzą już wszyscy :P)

4. Przepadam za kuchnią orientalną... Kurczak w sosie czosnkowo-cytrynowym w bytomskim Li-Longu - to jest to!

5. Uwielbiam filmy z Audrey Hepburn. Mój ulubiony to "Doczekać zmroku" :)

6. Kiedy mam zły humor słucham Edith Piaff, nałogowo "Je ne regrette rien".

7. Mam słabość do Zakopower, Zakopanego i chrupek orzechowych :D

11 komentarzy:

  1. Też kocham Audrey i Edith :) Papierosów za to również nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się przypomniało jeśli chodzi o Audrey... Nikt nie palił piękniej papierosów niż Ona w "Rzymskich wakacjach" - nie cierpię papierosów tak jak Ty, ale Ona po prostu robiła to wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się myślę o sobie jako o miłośniczce mocnej herbaty, ale trzy torebki to jest coś!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do papierosów się zgodzę, ale herbata z trzech torebek jest już zadziwiająca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też kocham Zakopane! Późną wiosną i wczesną jesienią najbardziej :) Et je ne regrette rien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łączy nas sympatia do Zakopawer i cała reszta z jednym, małym wyjątkiem - papierosy.
    Ufff...

    OdpowiedzUsuń
  7. Domi, zgadzam się co do Audrey :)

    Isabelle: też lubię Edith Piaff

    OdpowiedzUsuń
  8. chrupki orzechowe są ale... ani słowa o cukrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Papierosy, fuuu... Heh, ciekawe te Twoje sekrety ;) Szczególnie ta herbata, a ja myślałam, że to ja piję mocną :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam słabość do Zakopower ^^ Uwielbiam piosenkę Boso ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę wersję Tilla z Rammstein który śpiewa fragmenty Edith Piaf, ale... ale ja w sumie to dziwna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń

Baner