poniedziałek, 21 lutego 2011

Stos :D Special for Kinga :P




a więc jedziemy od dołu:

1. Camilla Lackberg "Księżniczka z lodu"
2. Joyce Carol Oates "Bestie"

Te dwie książki to prezent od Kingi :D Do tego jeszcze piękne kolczyki ;)
Księżniczka już czytana... była brakującym elementem kolekcji ;P

3. Józef Czapski "Na nieludzkiej ziemi"

Od wydawnictwa Znak

4. Roma Ligocka "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku"
5. Elif Safak "Bękart ze Stambułu"
6. Eric - Emmanuel Schmitt "Trucicielka"


Zakupy empikowe, mające na celu wykorzystanie bonu podarunkowego...

7. Amelie Nothomb "Dziennik jaskółki"
8. Amelie Nothomb "Kwas siarkowy"

9. Celine Curiol "Głos bez serca"


Siłą wyrwane mojemu ulubionemu Panu księgarzowi :P
A tak swoją drogą... ostatnio co mam ochotę na jakąś książkę... to w Matrasie nie mają... no ja nie wiem jak tak można ;)



A teraz jeszcze trochę o wyzwaniu... z reguły nie przystępuję, bo nie lubię sobie nic narzucać, ale temu nie mogłam się oprzeć. Dziękuję Femme za Stworzenie Francuskiej kawiarenki literackiej :)

A do wyzwania wybrałam:

Celine Curiol "Głos bez echa"
Anna Gavalda "Pocieszenie"
Marc Levy "W następnym życiu"

i na koniec Edith Piaf... uwielbiam :)



17 komentarzy:

  1. a dziękuję dziękuję ;)
    tak patrzę na Twoje książki i ponawiam chęć założenia wspólnej biblioteki :D
    albo mamy te same książki, albo masz książki których nie mam a chcę mieć
    mogę zamieszkać w Twoim regale? pozwól ach pozwól mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny stos, mam wielką ochotę na "Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku", Schmitta i Safak ;) A francuskie piosenki są piękne, język francuski jest cudowny (tylko nie w moim wykonaniu :D poliglotą nie będę :]).

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem stosik taki trochę nie dla mnie, chociaż "Na nieludzkiej ziemi" bym z chęcią podkradł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat Trucicielki, mam ją na półce, zerkałam kilkakrotnie i mam mieszane uczucia. Tak więc niecierpliwie oczekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajny....
    hahaha chciałabym to widziec jak wyrywasz te ksiązki...............

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również uwielbiam Edith Piaf, a zwłaszcza MILORD o tak.. Na nieludzkiej ziemi i głos bez serca chętnie bym sobie przeczytała;p;

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stos :)
    Zazdroszczę "Trucicielki" i "Księżniczki z lodu".

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje palce już pisały na klawiaturze "Ja również uwielbiam Edith Piaf", kiedy zobaczyłam komentarz Magii Słowa Pisanego :D :)
    Tak, bardzo lubię Piaf. A oglądałaś film "Niczego nie żałuję"? ;)
    Stosik bardzo apetyczny, ciekawa jestem Twojej recenzji "Księżniczki z Lodu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja cenię Piaf za twórczość, a język francuski tak pięknie brzmi, że wkrótce zaczynam jego naukę ;)

    Schmitta, Ligocką, Lackberg, Oates chętnie bym przygarnęła. O Safak nie wspominając, wszystkie trzy tytuły są moimi priorytetami do kupienia ;)

    Piękny stos, piękny. Zawsze u Ciebie coś wyszperam dla siebie. I to nie tylko jedną książkę, ani dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytajmy Safak :)
    p.s jak nie śpisz włącz FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej... zazdroszczę Trucicielki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm... lubię piosenki Edith :) a stosik cudny, kurczę gdzie nie spojrzę tam "Trucicielka" to chyba znak, żebym wpisała tę pozycję na listę "do przeczytania"

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak odbierzesz Trucicielkę :)
    A wyzwanie też mi się strasznie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos Edith Piaf jest nieśmiertelny i wiecznie piękny ... ;) Najbardziej ciekawi mnie "Trucicielka" z Twojego stosiku, więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stos apetyczny, a Piaf też bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że obie bierzemy się za "Na nieludzkiej ziemi". Mam nadzieję, że skonfrontujemy za jakiś czas swoje odczucia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Baner