sobota, 5 lutego 2011

Wyniki




Gratuluję ! :) Proszę o adres na maila: iza.bela19@wp.pl

21 komentarzy:

  1. No i się nie udało :( Ale zwycięzcy bardzo gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemnostki moje gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Grratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja składam gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję i cichaczem zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwycięzcy :).

    ___
    Hej, tu karus96 z book-love.blog.onet.pl. Obecnie przeniosłam się na www.books-silence.blogspot.com, bardzo proszę o zmianę w linkach :). Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję :) może next time się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzcy. Zazdroszczę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję !!! :) Pierwszy raz w życiu coś wygrałam :) Serio :D już lecę wysyłać adres :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    A ta miseczka/talerzyk nie nacisnęła Ci przypadkiem klawiszy na laptopie? Normalnie mnie to zaciekawiło:D

    OdpowiedzUsuń
  11. tak też myślałem:P

    OdpowiedzUsuń

Baner