wtorek, 5 października 2010

czarny stos :D


1. Henri Loevenbruck "Mojra. Wilczyca i Córka Ziemi"
Mój chłopak się zaczytuje, więc muszę spróbować:)
2. Kim Harrison "Dobry, zły i nieumarły"
3. Kim Harrison "Przynieście mi głowę wiedźmy"

4. Charlaine Harris "Martwy jak zimny trup"
wprawdzie już przeczytałam, ale dopiero dziś weszłam w posiadanie wersji papierowej :)

I jeszcze stosik biblioteczny



Cecelia Ahern "Gdybyś mnie teraz zobaczył"
Ian McEwan "Betonowy ogród"
Magdalena Kordel "Uroczysko"
Haruki Murakami "Koniec świata i hard-boiled wonderland"
Camilla Lackberg "Księżniczka z lodu"
Markus Zusak "Złodziejka książek"

Złodziejka już przeczytana ;) Poniżej opis :)

9 komentarzy:

  1. Jak często te stosiki, też tak chcę.;D Tematyka mroczna króluje, jak widzę. Ciekawe, co powiesz o Mojrze".:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam ,że czarna lista!!! :) :) :)

    Ciekawa jestem Uroczyska, mam kupione i czeka ...czeka ...czeka :) a Kordel lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panią Harrison i Camillę czytałam ^^. Markusa chciałam, ale w pewnym momencie zrezygnowałam. Mojra brzmi ładnie.
    Lubię Twoje stosiki ^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moreni - bo ja książkoholiczka jestem :) Mój chłopak kończy właśnie drugą część Mojry i mu się strasznie podoba :)

    Sabinka za uroczysko ja się szybko zabiore, bo to z biblioteki ;)

    Alina - przeczytaj Markusa Zusaka, bo naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy stosik raczej nie dla mnie, ale drugi bym chętnie podebrała. Szkoda, że biblioteczny, bibliotekom podbierać nie mam zamiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Złodziejki książek", ja nigdzie tej powieści nie mogę dostać ;x
    "Mojrę" i "Przynieście mi głowę wiedźmy" mam na półce, ale czekają na lepsze czasy..
    Co do stosików, jak zawsze rewelacja ^^

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo proszę! Zazdroszczę wszystkich ;) Ja być może wkrótce będę miała Harrison, natomiast "Księżniczkę z lodu" czytałam i baardzo polecam. Czytaj i recenzuj, ciekawa jestem Twojej opinii.
    Hiliko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem książek Lackberg, choć sama pewnie jeszcze długo ich nie zdobędę.

    Choć kilka innych pozycji również wygląda interesująco. Miłej lektury pozostaje życzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtarzam się przy każdym stosiku, jednak jest piękny i chętnie podebrałabym co nieco. :D

    OdpowiedzUsuń

Baner